Isnin, Februari 21, 2011

Menyesal


Cempaka Biru,
boleh tak ko jangan bagi idea entry yang membunuh aku?


Ok, aku citer pasal laen la eh..

Sebenarnya, sejak kebelakangan ni,
aku memang slalu borak dengan roomate cik Y ni pasal cik Y.
Kira ekceli, bagus gak la aku kenal roomate Cik Y ni.
Coz, ade gak kawan untuk aku borak pasal Cik Y.

Aku slalu tanye khabar cik Y melalui roomate cik Y.
At least daripada roomate cik Y ni la aku tau cik Y ni
sihat ke
sakit ke
senggugut ke

lawak kan,
nak tanya khabar pun kene tanye bagi pihak
Bukan ape, kalau aku tanye cik Y direct
mesti die akan marah aku balik
dan cakap aku ni gedik.
tapi kadang-kadang aku tanya gak.
Gedik pun gedik laa..

Adekah aku menyesal kenal dengan roomate cik Y?
Tidak, sebab roomate cik Y nilah yang buat aku lebih memahami cik Y.

Adekah aku menyesal kenal dengan cik Y?
Tidak, sebab walaupun ktorang selalu gaduh
tapi kadang kadang, gaduh-gaduh ktorang tu yang buat aku ingat kat dia.

Harapnya, diorang berdua pun tak menyesal sebab kenal dengan aku.




"Haha hang kata apa kat cik Y?
dia tak marah pon..

die nak baca blog hang pasal cik Y"



Cik Y mao baca blog aku?
Matikkk laaaa..



it shall be engraved upon your soul,

2 ulasan:

Cempaka Biru @ ally berkata...

ya, aku mmg nak bunuh ko pun hoh hoh hoh :EVIL: matilah ko kalu dia baca blog ni, apa lagi, cepatlah lakukan tektik kotor ngan mendeletekan apa yang patut <--- jahanam tak idea aku?

Unknown berkata...

KOmpoM MaTik la kalau die baca blog ni dari mula sampai abes.. banyak citer pasal die je kot. hahaha