Selasa, Februari 15, 2011

Ehoza Day Trip 2

Kasik haplod semua gambar gambar yang ada dalam kamera aku untuk tatapan korang..
memula tadi aku ingat nak sekali harung je taruk 38 keping gambo dalam satu post,
tapi macam lambat sangat la plak loading.. jadi, aku splitkan ke dua post.


"lu kalau masuk MLM wa, nanti lu buleh pakai keter camneh.."
"brapa ramai downline kene carik ni bang?"
"tak ramai, dalam 300 orang je.."


"brapa ramai awek nak datang ni miss sya?"
"2 sahaja"
"owh, begitu, baeklah, terima kasih"


posing manja dari prodigy


dengar citer profpoyo kene serang dengan otromen aritu..
sebab tu keter die kemek camneh.


memanjat jambatan gantung. Hai Prof Poyo.


apesal asek gambar prof poyo je dalam kamera aku nieh. hihihi


aku nak tangkap gambar signboard pun ade gambar prof poyo gak..
apekah...


nanti semua orang bayar kat saya okeh.
Yang pakai serkup merah tu kene bayar lebih.


ini aliaman


birthday boy..


ini prof.. eh? prof poyo lagi?


udah udah la tu tangkap gambar prof poyo.
Tangkap la gambar ktorang pulak.


menu yang dihidangkan pada hari tersebut:
roti gardenia cicah nasik goreng


amoy tetap tidak gumuk walaupun makan 2 pinggan nasik goreng.


are-rich pasang kuda kuda dulu sebelum makan.


bersiap siap untuk mandi air terjun.


ini adalah waterfall


ini adalah waterfall juga..


memanjat tangga selepas mandi manda.
aku dengan paling tak gentleman skali lari dulu ke atas dengan angkat tikar je.
yang berat-berat kita suruh prof poyo amek.


"tok, kalau kasik warning je takleh ke tok?"
"mane boleh, roadtax mati, lesen P tak taruk.."
"tengok ni, lampu pun rosak.. isy isy.. balai cerita!"






nanti aku tepek gambar-gambar laen kat next post.

Tiada ulasan: