Selasa, Februari 08, 2011

Aja Aja Fighting!


Citernya semalam die meceg aku kat YM.
aku lambat reply (sebenarnya malas reply), die cakap aku sombong plak.
Aku cencitip sket bila dipanggel sombong neh,
so aku reply laa.
OK, so citernya, cik Y saket mata.
aku suruh die gi jumpe doktor.
dia taknak dengar. pastu.. err.. korang baca jelah chatlog nieh

Aku: i meant kenapa bleh sakit mata.. i tanya punca sakit mata tu la
cik Y: ha nak tanya punce sakit mate tanya r
cik Y: gi tanya pahal pedih da sah2 r sebab sakit mate
cik Y: xtau r sebab apa
cik Y: orang keliling i sume ok je xde lak sakit mate
Aku: oo.. x jangkit la eh..
Aku: x gi jumpa doc?
cik Y: x pun malas r
cik Y: tadi da nak gi tapi adoiii
cik Y: ramai sangat r kat clinic
cik Y: letih nak tunggu2
Aku: ooo.. letih nak tunggu last2 u yang kena tahan sakit

Die tak reply.
last-last housemate die take over chat dengan aku.

Ita: dia memg degillllll
Aku: esok pegi laa
Aku: pagi2 pegi xde la kene queue panjang
Ita: dia mana nak
Aku: ... x paham (masa ni aku tak tau yang Ita take over chatting dengan aku kat YM)
Ita: hang nasehat berbuih bwat xlayan ja
Ita: hehe
Ita: rasa malas r
Aku: haha.. tau xpe
Ita: nak bangun pagi?
Ita: gilerk argh
Ita: susah seyh
Ita: hahahaha
Aku: biar la dia.. org cakap bukan nak dengar

Haha pastu agaknya die bukak balik YM,
die nampak ape yang aku borak dengan housemate dia..

cik Y: whohoho
cik Y: pahal ni mengate sapa ni hah

Housemate die take over balik

Aku:
haha
Aku: Ita x close chat window ke
Ita: ahaha
Ita: cik Y marah sy lak
Aku: hahaha
Aku: die marah2 syg tu
Ita: dia tanya saya lawak lah
Aku: hahaha
Aku: die tanye ape
Ita: "ita ni sayang sapa?"
Ita: sayang kite ke die
Ita: merajuk la camni
Ita: da la xmo kawan nak pi jaoh
Ita: hahaha


see.. housemate die pun sokong aku.


It Shall Be Engraved Upon Your Soul,

Tiada ulasan: