Khamis, Januari 20, 2011

Kaki Misteri

ni adelah gambar kaki misteri
gambar adelah ihsan... blog aku yang lagi satu. hihi.

citernya, aku citer kat blog aku yang lagi satu, cakap pasal aku pergi kuar makan pizza dengan seseorang.
orang itu adalah... pemilik kaki ini.

dan yang best..
entry ni adalah sehari lepas Yana bagitau semua orang yang dia dah nak bertunang.
Aiseh, nak kene tambah citer lagi.
Ok, sebelom ni aku minat Yana.
Tapi Yana dah nak bertunang dengan orang laen.
Jadi, marilah kita pergi carik awek baru.... eh?

ini adelah komen kawan-kawan aku bile aku tunjuk gambar kaki misteri ni..

ibanez: auwww kerel~!!! pantass!

ERFi: Mesti lu makan pizza dalam keadaan basah. Kan?

xamel: Laaa.... tak sempat nyanyi "Di Mana Kan Ku Cari Ganti" .

mr_naza: org xtgk keta la kerel...org tgk kaki berselipar biru...annur ka??

annuraudhah: apekah? name saye tetibe dipetik di sini

emy: annur pakai stokin la kat kaki...

mr_naza: annur kat dekat ngan umah kerel...eh lupa plak annur pakai stokin kat kaki...igt kat tangan...

AbdullahCheng: ntah ntah tu tapa. kerel dah tukar selera

Anne: hari tuh masa badminton,
annur pakai selipar biru tuh.
Ala kerel, mao buat seprais pom kasik hint yang x seprais.



::Patut lar annur x online semalam.

MorpheuzNeo: itu pasal laa saya perasan juga.. ..

hahaha.. tapi kaki tu kecik macam kaki ANne..

MUFanz: aku teka tu kaki kudin....

sebab tu kudin tak online malam tadi

Anne: Saya ada selipar warna pink je eh.
.
Kesimpulannya,
itu memang kaki annur.


mr_naza: mane tuan empunya kaki ni.....xnak ke masuk jenel ni.....

emy: dia sibuk main badminton kot..


@@@@@
Pasal cuci keter
@@@@@

Xamel: Kete tu nampak bersih lagi. Aku selagi pasir kat carpet dalam tak mcm Gurun Sahara, aku malas nak hantar cuci.

DarkEmperor: ko patot jengok dalam keta aku...
tgk patot ke idak ko nak cuci dalam keta ko...

aku bet 1-2 tahon pertama je ko beriye kalau bley nak sentiase berseh....
pastu ko bley geng kiteorg...
bersepah kat dalam cam lori...
or bak kate xamel...
mcm guron sahara...

chuya: ko kena cuci kete sebab??? kerelll no gud ok... suweiii tau kalo dalam kete...

@@@@@

Komen chuya tu kelakar.
Tergelak gelak aku baca.
dan nak dijadikan citer, Jumaat tu aku eksiden masa nak pegi maen badminton.

@@@@@

chuya: haaa kan aku dah kata.. suweiii.. wakakakakaka

Tiada ulasan: