Jumaat, Januari 28, 2011

Awekku Musang Berekor Sembilan

Tadi aku usyar-usyar belog kawan aku.
Terjumpa satu entry yang interesting.
Entrynya lebey kurang begini.

"semalam buat keja gila kisahnye, nak download citer korea yang bertajuk Awekku Seekor Musang Berekor Sembilan.

*pergh. citer dah nak basi baru nak download*
"

Bila ternampak je perkataan "Awekku Musang Berekor Sembilan,"
Aku otometik teringat kat dia.
Hampeh.
Taem Tawun Baru Cina camni pon mao jiwang.
Bukan sebab dia dulu adelah musang berekor Sembilan,
Tapi, aku teringat yang dia suke sangat citer musang berekor sembilan tu,
atau dalam bahasa Koreanya, My Girlfriend is A Gumiho.

Orang yang aku sayang sangat suke citer ini.
2-3 hari die asek citer pasal citer Gumiho je..


Korang jangan tanye aku pasal citer Gumiho ni eh.
Aku langsung tak tau.
Pelakon pun aku tak tau.
Aku cuma dengar daripada dia.
Best di mata dia, best jugak la bagi aku.

Aku teringat masa die citer kat aku yang part awal-awal tu kelakar.
die cakap kat aku, "kelakar la citer Gumiho ni."

Aku pun angguk jelah.
Sebab aku tak pernah tengok citer tu.
Aku bukan jenis layan KDrama pun.
Dulu aku layan KDrama pun sebab dia. hihi.

Naseb baek die belom sempat paksa aku nengok citer Gumiho ni.
kalau tak, ade yang aku teriak sorang sorang depan laptop.
macam aku tengok citer Slave Hunter dulu.

Citer pasal Slave Hunter, memang hampeh citer tersebut.
Watak baek, watak watak aku suke semua mati.
Cilanet.

Aku berharap-harap dia dapat melayan citer Marry Me Mary,
yang aku suruh die tengok tu.

Opps.. terlalu jiwang.
Jangan dikenang awek lama wahai Kerel.

nanti kamu semakin frust.


Layan Lagu Jiwang Dulu.

4 ulasan:

Park Min Rin berkata...

tengok jangan tak tengok cita gominho tu.. bestttttttttttt sangat.. ain bagi 10 bintang penuh.. cita marry me marry tu.. ain bagi 8 bintang je.. :D

aruzyma berkata...

NAK ASTRO BEYOND + TV PLASMA HD T_T
*ttbe je nak buat aduan kat sini...

p/s: astro channel korea HD ada cite ni T_T

Cempaka Biru @ ally berkata...

@aruzyma: meh sini wit tambahan rm20 tu aku pu masukkan astro beyond tu huhuhuhu lagi satu wit utk beli tv tu dlm 1k pun kira oklah

Cempaka Biru @ ally berkata...

@aruzyma: meh sini wit tambahan rm20 tu aku pu masukkan astro beyond tu huhuhuhu lagi satu wit utk beli tv tu dlm 1k pun kira oklah