Selasa, Januari 25, 2011

Anak Xyhie Dan Achik Boy


Ini anak xyhie..
Payah ooo nak borak dengan dia...
ataupun mungkin sebab aku ni semulajadi tak mesra bebudak

Susah gile nak tangkap gambar dia.
Jangan kata nak tangkap gambar dengan aku
Nak tangkap gambar die solo pun xleh..
Pantang aku aim kamera je.. mesti die pusing belakang.. macam ni.


sangat pemalu kan dia?

Ye la, tetiba jumpe achik boy kan.. padahal sebelom ni tak penah kenal pun
sampai xyhie cakap, sape sape yang buleh bagi die bercakap depan stranger, die bagi duwet
tapi ekceli aku suke tengok budak ni. comel.
pandai je die bukak/tutup pintu kereta, pakai tali pinggang keledar..



ni masa ktorang kat UMS.
masa ni dah ok sket kot..
sebab die dah boleh jalan sambil pegang tangan aku..
dapat la aku tangkap gambar die..

peaceeeee...


nak tau xyhie kata ape?



nice meeting u too
wah.. anak xyhie teringat kat saye kah..?
terharunya...
bila la dapat jumpa lagi dia..
kim salam ye kat budak tu nanti..



xyhie tambah lagi pastu..


dan ni reply dari orang laen plak..


hihihi..
malunye aku...
malam ni aku nak tidur sambil tersenyum.




It Shall Be Engraved Upon Your Soul,

Tiada ulasan: