Khamis, Mac 10, 2011

She Read My Blog




Oh, kenape aku menulih ari ni..?

Sebab malam semalam Cik Y mesej aku.
Die kata die dah abes khatam semua entry dalam belog aku pasal die..

I guess she don't have to be a rocket scientist kot untuk figure out yang she is Cik Y.

naseb baek die tak baca entry aku pasal die masa bulan mei-ogos. entry di situ sangat jiwang

"Interesting.."
die kata.

Kira ok laa..
Untuk seseorang yang abeskan masa die bergaduh dengan aku,
Surpisingly, reaction die lepas baca belog aku adelah... tak marah kat aku.
Aku dah macam standby da nak kene marah
At least she took it positive.
Jangan perasan ye Manja Kucen.
Maybe sebab die good mood kot.

Citer pasal gado,
Aku rasa macam dah lama plak tak gado dengan Cik Y.


Oh ye, aku nak check jap previous posts aku pasal Cik Y.
Aku sendiri pun dah lupe aku tulis ape pasal Cik Y setakat ini.
Hopefully, tadek ape sangat post post yang menyinggung perasaan die

oh ye, aku sangat happy sebab die dah baca belog aku..

Selamat hari khamis.
Esok aku mao balik kampung.



It Shall Be Engraved Upon Your Soul,

Tiada ulasan: