Selasa, Mac 01, 2011

Captain Obvious




Tadi aku dapat satu mesej kat pesbuk aku..
kawan forem aku yang kasik..
kirimannya adalah seperti berikut..



bila aku bukak mesej ni, aku terus macam terperanjat..

Wah.. dia sudah tahu siapa cik Y tu kah?

Aiyaaa sangat obvious kah meh identitinya dalam blog ini?
Ataupun die sangat hebat menaakul seperti Hajime Kindaichi?

Aku assume die dapat meneka dengan betul la kot.

Seingat aku, tadek lagi aku memperkenalkan sape cik Y tu kepada dia
apetah lagi tunjuk gambar cik Y kepadanya.
Cuma kawan-kawan terdekat aku je yang tahu sape cik Y.

Aku macam.. tak terkata apa.
Malu pun ada sebenarnya.

Aku rasa macam nak menyorokkan muka dalam baldi yang terdekat.




It Shall Be Engraved Upon Your Soul,

3 ulasan:

Pengganas berkata...

LOL sungguh terer cik zifah rendah ye.

Unknown berkata...

haha tau takpe.. dalam banyak banyak orang, tak sangka die yang buleh figure out cik Y tu sape.. kagom2

Tanpa Nama berkata...

tak memasal aku glamer di situ...muahaha...

tapi siyes mmg comey cik Y tu..encik manje berusahalah!!