Ahad, Mac 27, 2011

Rambut Downtown

Lama gile tak hapdet.

Sebenarnye aku nak tepek gambar aku je..
Aku baru lepas gunting rambut malam tadi.
Hasil kerja mamat tukang gunting kat downtown.

Kesahnya, lepas maen DoTA dengan Ahn + Ibanez + Untabesi,
AbdullahCheng Untabesi kata, dia nak carik selipar.
Maka aku pun dengan pantasnya ajak dia pegi Downtown.


ini adalah downtown.
tapi ini bukan tangkap gune kamera aku

Kat Downtown aku terjumpa stall gunting rambut.
Ape lagi aku pun cuba naseb laaaa...

Ni rambut lepas mandi.
Sebab tu macam terlebey lurus.
Kalau tak, tadi lagi dasat die set rambut aku.
Siap guna mousse (wangi gile mousse tu),
Taruk krim rambut segala...
Tak caya tanya UntaBesi


nilah dia hasel guntingan mamat Downtown tu...


First taem neh aku gunteng rambut camni.
Ape la agaknya parents aku cakap bile nampak rambut aku camni bila diorang balek umrah nanti.


it shall be engraved upon your soul,

Tiada ulasan: