Khamis, Mac 10, 2011

Saya Yang Tiada Finishing


OK, ini something yang aku petik dari forum tempat aku lepak..
Kisah die camni..
mamat bigboy ni duda. Die sudah syok dengan sorang awek kat opis die.. Jadi die pun bukak lah topik perbincangan (thread) untuk diskusi pasal perasaan chenta die.. die kata die sudah fall in love la kepada awek ni..
agak panjang gak la kesah die..
ape ape pun, yang aku nak highlight adalah part ini:


QuoteKiriman asal oleh bigboy
perasaan nie makin kuat setiap ari, makin jeles bila tgk dia keluar lunch dgn kawan aku.... ohhhh........... kalau bole, aku nak lupakan dia, aku betul2 tak bole lupakan dia, pernah gak aku nak ajak dia lunch.. tapi aku x berani...
Quote

Korang nampak pasal lunch tu kan?
Pasal lunch tu, aku pon bagi la sikit tips..

cewwahh...

maka aku pun reply begini:

Quote Kiriman asal oleh manjacat
ala kalo ko nak sangat lunch dengan die.. gune trick la bai.. ko sure tau die lunch kat mane so taem die pegi lunch tu ko pon pegi la 5 minit lepas tu.. lepas amek makanan, terus je dok sebelah dia...Quote

Haaaa.. OK tak?
Tak boleh blah kan tips yang aku bagi?

aku rasa budak budak forem pun berpendapat sebegitu juga.
Hahaha terus replies selepas tu semua komen pasal tips yang aku bagi tu

Quote Kiriman asal oleh Adreen
huyo kucennnn mcm penah buat je wahahahaha cuma jgn sampai tahap jadi stalker lah tu tak osemQuote
osem = awesome

Adreen: mesti la penah buat..

Quote Kiriman asal oleh morpheuzneo
taktik manjacat tak boleh belah..! biar dia pegi makan dalam 5 minit.. pastu follow dia.. then amik nasi.. lauk .. tiba2 pegi kat sebelah dia.. tanya - boleh saya dok sini? dgn muka tak bersalah.. Quote

Inilah dikatakan tektik mengorat yang agung
by the way, name dah satu opis, ape nak "boleh saya duduk sini" plak.
tayah mintak izin, duduk je

Quote Kiriman asal oleh DarkEmperor
tibe tibe kerel menjadi handal dalam bab bab cenggini... trolololololol.... ko dah try wat care yg kerel tules ke belom TS??Quote
TS = Thread Starter

Cewah.. tetiba terus aku terer kan?

oh, abaikan nama aku yang sekejap "kerel" dan sekejap "manjacat/kucen."
kerel tu adelah name betol aku.

Quote Kiriman asal oleh gbum
Masalahnya si kerel nih.. Finishing hanco.. End up dengan melepek layan lagu putus chenta... Ngan g makan eskrem...

Tapalah kerel... Berusahalah... Eh nie bukan thread utk kerel kan.. NganganhaQuote

Ehhhhh??? siot je si gbum ni
Bukan finishing aku hancor laa..
finishing aku ok, tapi..
Tapi.. dia tipu tipu aku lagi..

sape yang layan raja lawak 5 je paham joke ni
kite citer pasal masalah cinta bigboy laa..
bukan pasal aku

bai the way aku pegi makan eskrem dengan awek je ye.. gile ghey makan eskrem sorang sorang

Quote Kiriman asal oleh DarkEmperor
okeh ini memang fani giler... trololololol...Quote

Kata DarkEmperor sambil merefer kepada posting gbum di atas.
Kurang Asam, Apesal Aku Pulak Yang Kena

Kurang asam betol dapat kawan-kawan macam diorang

Tiada ulasan: