Ahad, September 25, 2011

Hatimu Milikku

Hari tu, aku ada SMS cik Y, kalau dia ada masa, dengar la lagu Nera - Hatimu Milikku. Aku cakap kat dia, lagu tu adelah lagu favourite aku skarang.

Tanpa disangka, semalam dia memang betul-betul pegi carik lagu tu.

Cik Y: Tajuknya why la sangat jiwe-jiwe gitu.. By the way i'm listening to your favourite song. Well, quite Ok la. Heh.. but i lagi suka stacy, kisah dongeng.

Daripada kata-kata Cik Y di atas, bulehlah disimpulkan bahawa, dia suka lagu tu tapi setakat gitu-gitu jelah. Lagu kegemaran aku tu tak sehebat lagu Stacy kegemaran dia. Takpelah, takkan aku nak paksa dia suka ape yang aku suka, kan?

The next day, aku dapat mesej dari Cik Y.

Cik Y: Nak hadiah tak? Hehe

Aku: Hadiah dari U ke? Nak.
(kalau awek kata nak kasik hadiah, "Nak" is your only valid answer. Takkan la aku taknak hadiah daripada dia..)

Senyap. 10 minit lepas tu, aku dapat SMS panjang...
Maybe dalam 3 page kut.
Jeng Jeng, aku ada snap gambar mesej dia.


Familiar tak content SMS ni?
Kalau korang nak tau, ni la dia lirik lagu hatimu milikku.

Cik Y: Hadiah dari I, your favourite song's lyrics. hehe.

"Awww... u're so sweet.. ♥ ♥ " kataku di dalam hati. Jom Kapel

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
ku cinta padamu...

Nafasku berhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milikku jua
ku sayang padamu...


It shall be engraved upon your soul,

Tiada ulasan: