Rabu, September 21, 2011

Cik Y call aku

Masa aku kat opis siang tadi, Cik Y mesej aku..

memula aku pelik gak, kenapa tetiba dia mesej aku.

jarang sebenarnya Cik Y mesej aku dulu.

selalunya aku yang kena mesej Cik Y dulu, baru dia balas..

itupun kalau dia balas la.

Rupa rupanya dia cuma nak tanye aku je, Bank Islam kat mane..

Biar benar awek ni. Hari-hari jalan kaki kat situ takkan dia tak perasan bapak gedabak Bank Islam dekat dengan opis dia tu..

Aku balas lebey kurang macam ni:

"Bank Islam? Dekat opis u kan ada Bank Islam, sebelah KWSP"

Tak lama lepas tu, die pun call aku.

Terkejut aku sekejap.

First time kut aku rasa Cik Y call aku tahun ni.

"U, betul ke HQ Bank Islam kat sini" tanya Cik Y.

Eh, tadi tanya bank Islam, ni tanya HQ Bank Islam plak...

"Betullah, setau I, kat situ la HQ Bank Islam.." aku balas balik.

borak borak jap, pastu semenet lepas tu die letak telepon.

Aku pun tak tanye kenapa die nak cari Bank Islam tu.

Aku bajet, kalau aku tanye, die bukan nak jawab pun.

Ape-ape pun, hari ni aku happy, sebab Cik Y call aku..

Jadi, mari kita dengar lagu ni....


lagu favourite aku hari ni..
sedap plak aku rasa suara Nera ni.. ♥ ♥

Tiada ulasan: