Sabtu, Julai 10, 2010

Tiba-Tiba Je Minat IRIS

Cewah, tiba-tiba je aku minat IRIS. Siap letak IRIS oo dalam blog. Tengok la ni


Sebab die minat IRIS, maka aku pun minat IRIS gak..
Padahal aku baru je tengok 1 episod.
OK la, pendapat jujur aku, IRIS ni bole tahan gak la.
tapi takleh lawan Leverage.

nak kata aku peminat Korea sebelum ni, tak gak.
Sebelum ni, aku layan citer Jepun je.
citer Korea ni... ermmmm ni je baru berkecimpung.
tu pun sebab orang suruh aku tengok

Slave Hunter pun aku tak abes tengok lagi padahal..
takpe, aku da janji dengan die nak abeskan tengok Slave Hunter minggu ni.

kalau ikutkan, hari ni sepatutnye aku da janji nak teman lazo pegi beli hamster.
tapi memandangkan lazo takleh drive ari ni, jadi tak dapat la die datang jumpa aku.

maka, aku pun free la minggu ini untuk menonton Slave Hunter.

Aku marathon ooo citer Slave Hunter ni semalam dengan hari ni. Sedar tak sedar, skarang dah Episod 19 dah aku tengok citer Korea tu..

lagi 5 episod lagi nak abes citer ni...

padahal aku sepatutnya kene research something pasal keje aku.
Keje tak siap lagi. pegi marathon citer korea plak. wakakakakaka...
camne la nak jadik pekerja cemerlang dan terbilang camni.

Tiada ulasan: